poniedziałek, 7 lutego 2011

Wyróżnienia

Po tygodniu spędzonym na nauce, w końcu dowiedziałam się, że mój blog został wyróżniony! Serdecznie dziękuje Olinka85 za owo wyróżnienie :) nie spodziewałam się tego!

Jestem mile zaskoczona i również bardzo wdzięczna za wyróżnienia od:
Moodelon, Innovatory, Cocokieznaplus, Koneserkaczekolady, LonelyCinderella
Olkaart, a nawet LemonLovely ! :)


Obowiązki wyróżnionych:
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi.

  1. Akhandmade - fantastyczne pokrowce, etui, piórniczki i portfeliki, podziwiam talent!
  2. Dzwoneczek-Pasja - cudowne, pięknie wykonane kartki, kalendarzyki, notesy i wiele więcej 
  3. Rianahandmade - biżuteria, która od zawsze robiła na mnie wrażenie
  4. Adrastea - fimo i jej zręczne palce dają w połączeniu niesamowite efekty
  5. Innovatory - wyjątkowe oryginalne pomysły, prawdziwe cuda z modeliny
  6. Moodelon -a tutaj również zwłaszcza podziwiam modelinowe prace wszelakiego rodzaju
  7. Lonelycinderella -kolejne modelinowe cuda, mnóstwo ciekawych pomysłów
  8. Ajta - modelina w jej rękach zmienia się w prawdziwe artystyczne dzieła!
  9. Kilogramweny - drobne koraliki, mulina i tona pomysłów
10. Inezart - quilling i scrapbooking to zdecydowanie jej pasje :)

I proszę nie sugerować się kolejnością na liście - jak dla mnie wszystkie blogi mają ex aequo 1 miejsce :)

Uszczęśliwia mnie:
- jazda na rowerze
- tworzenie biżuterii
- uśmiech (zwłaszcza pewnych osób :))
- muzyka
- słońce i błękitne niebo nade mną




11 komentarzy:

  1. gratuluje :)
    chyba fajnie tak dostać takie wyróżnienie, co nie? :

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dzięki dzięki ;D z samego rana zabiorę się za moje nowe obowiązki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie gratuluję wyróżnienia! Należy się i to bardzo! ;) Wielki talent i doskonale czytasz w myślach i wizji, wiem to najlepiej po swojej bransoletce.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, dziękuję ;)
    Bardzo mi miło. ♥

    Już zabieram się za dalsze wyróżnianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moim blogu czeka na Ciebie wyróżnienie :>
    Także MUSIAŁAM to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam zapraszam :) oczywiście po należne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moją stronę cocoksieznaplus.pl po wyróżnienie :)
    Pozdrawiam :D
    cocoskieznaplus

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po odbiór wyróżnienia. :>

    +Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki kochana, za miłe słowa, miło tak usłyszeć na sam koniec, bo podjęłam decyzję że kończę zabawę z biżuterią. :) powodzenia piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie dziękuje ze zostałam wyróżniona wród tak wielu utalentowanych osób:)
    jeszcze raz dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń